Borsalino

Vyše 2,3 milióna ľudí sa s nami bavia v kuchyni!

V okolí máme obrovskú konkurenciu.

Ako ju predčíme a odlíšime sa vďaka sociálnym sieťam?

 

Čo sme vymysleli?

Organický dosah profilov!
+ 0

Pizza s vynikajúcou talianskou receptúrou

Sieť pizzerií Borsalino si zakladá na kvalite produktov a odlíšení sa od konkurencie.

 

Borsalino ako značka má dlhoročnú históriu v centrách miest a je veľmi obľúbená u miestnych obyvateľov.

 

Spolupracovali sme v priebehu času s pobočkami v Prešove a potom v Poprade.

Stratégia je všetkým!

Na úvod sme sa zamerali na odlíšenie sa od konkurencie a na vybudovanie výraznej digitálnej stopy.

 

Pre tentokrát sme ako hlavné komunikačné kanály zvolili Instagram a TikTok pre ich rozsiahle možnosti a potenciál pre virálne šírenie.

V období, keď naša spolupráca začínala, to bolo niečo nové – tvoriť hovorený typ videoobsahu a hneď sa to prejavilo vo všetkých smeroch.

 

Nebola to však jednodenná cesta.

Ako vyzerala naša STRATÉGIA?

Začiatok publikácie

Hlavným kľúčom bola ANALÝZA a TESTOVANIE, ktoré sme dokázali zakomponovať do komplexnej tvorby.

 

Vďaka týmto dvom bodom sme boli schopní určiť najefektívnejší typ obsahu pre našu cieľovú skupinu. Účet sme hneď na začiatku zaplnili o kvalitne produkčne  spravovaný videoobsah, ktorého frekvenciu sme postupom času začali zvyšovať.

 

Veľkú pozornosť sme tiež venovali jednotnému brandingu profilu kvôli silnej konkurencii v okolí.

Analýza

Cieľovej skupiny a konkurencie, určenie ideálneho followera - zákazníka pizzerie.

Plánovanie

Detailné rozvrhnutie celého mesiaca na základe užívateľskej aktivity a kedy sme schopní ich zasiahnuť v najväčšom množstve.

Interakcie

S publikom cez stories, príspevky, súkr. správy a súťaže na dennej báze.

Zvýšenie predajov!
0 %
Zapojených ľudí v súťaži
0 +
Organický dosah profilov
0 M
Sledujúcich vo veku 18-30
0 %

Výhra pizze zadarmo spríjemní deň!

Po konzultácii so zástupcami Borsalina sme sa rozhodli dať do súťaže ceny v hodnote niekoľkých stovák eur na základe ich predchádzajúcej kladnej skúsenosti.

V Prešove sa zapojilo hneď cez 2000 ľudí na platformách Instagram a Facebook, čo bolo nad očakávanie.

V Poprade sme túto súťaž využili ako štartovací bod pre rozbehnutie sociálnych sietí. Dosahy tejto súťaže sa rovnali dosahom v Prešove, čo nám indikovalo pre tohto klienta dôležitosť využitia tohto druhu promo.

Čo sa stane, keď si nevyzdvihnete vašu objednávku?

Náš aj váš rast

Rast umožňuje prekonať novovytvorené prekážky, a preto je pre nás dôležitý.

Aktívne usilovanie o zlepšenie je kľúčom k všetkým úspechom.

Našou prioritou je Váš rast a Vaše zisky, a vďaka hľadaniu ciest, ako na to, a získavaniu nových skúseností, je rast dopriaty aj nám. Tým pádom obe strany odchádzajú s profitom!

Väčšia popularita

To, čo fungovalo pred pár rokmi, dnes už neplatí.

Musíme brať do úvahy, že doba fotiek na Instagrame je už preč. Teraz letia hlavne videá, a to nám ako podniku hrá priamo do karát.

Výsledok?

Hlavným číslom je však predaj. Vďaka našej práci sa podarilo transformovať bežný podnik na obľúbený profil s viac než 2,6 miliónmi pozretiami na Instagrame a TikToku. Tým sme vytvorili silnú zákaznícku komunitu, ktorá sa rada vracia do týchto pizzerií.

Najdôležitejším ukazovateľom úspechu je však nárast predajov, ktoré vďaka veľkému množstvu nových zákazníkov viditeľne vzrástli.

Dokážeme najít společnou cestu?

Dokážeme nájsť spoločnú cestu?​

Záver

V tomto prípade naozaj môžeme použiť vetu: „Čísla hovoria za všetko.“ Borsalinu sme pomohli odlíšiť sa od konkurencie a navýšiť predaje!

 

 

Presvedčte sa, či aj vám dokážeme priniesť takéto výsledky.