Ako ju predčíme a odlíšime sa vďaka sociálnym sieťam?
Čo sme vymysleli?
Organický dosah profilov!
+0
Pizza s vynikajúcou talianskou receptúrou
Sieť pizzerií Borsalino si zakladá na kvalite produktov a odlíšení sa od konkurencie.
Borsalino ako značka má dlhoročnú históriu v centrách miest a je veľmi obľúbená u miestnych obyvateľov.
Spolupracovali sme v priebehu času s pobočkami v Prešove a potom v Poprade.
Stratégia je všetkým!
Na úvod sme sa zamerali na odlíšenie sa od konkurencie a na vybudovanie výraznej digitálnej stopy.
Pre tentokrát sme ako hlavné komunikačné kanály zvolili Instagram a TikTok pre ich rozsiahle možnosti a potenciál pre virálne šírenie.
V období, keď naša spolupráca začínala, to bolo niečo nové – tvoriť hovorený typ videoobsahu a hneď sa to prejavilo vo všetkých smeroch.
Nebola to však jednodenná cesta.
Ako vyzerala naša STRATÉGIA?
Začiatok publikácie
Hlavným kľúčom bola ANALÝZA a TESTOVANIE, ktoré sme dokázali zakomponovať do komplexnej tvorby.
Vďaka týmto dvom bodom sme boli schopní určiť najefektívnejší typ obsahu pre našu cieľovú skupinu. Účet sme hneď na začiatku zaplnili o kvalitne produkčne spravovaný videoobsah, ktorého frekvenciu sme postupom času začali zvyšovať.
Veľkú pozornosť sme tiež venovali jednotnému brandingu profilu kvôli silnej konkurencii v okolí.
Analýza
Cieľovej skupiny a konkurencie, určenie ideálneho followera - zákazníka pizzerie.
Plánovanie
Detailné rozvrhnutie celého mesiaca na základe užívateľskej aktivity a kedy sme schopní ich zasiahnuť v najväčšom množstve.
Interakcie
S publikom cez stories, príspevky, súkr. správy a súťaže na dennej báze.
Zvýšenie predajov!
0%
Zapojených ľudí v súťaži
0+
Organický dosah profilov
0M
Sledujúcich vo veku 18-30
0%
Výhra pizze zadarmo spríjemní deň!
Po konzultácii so zástupcami Borsalina sme sa rozhodli dať do súťaže ceny v hodnote niekoľkých stovák eur na základe ich predchádzajúcej kladnej skúsenosti.
V Prešove sa zapojilo hneď cez 2000 ľudí na platformách Instagram a Facebook, čo bolo nad očakávanie.
V Poprade sme túto súťaž využili ako štartovací bod pre rozbehnutie sociálnych sietí. Dosahy tejto súťaže sa rovnali dosahom v Prešove, čo nám indikovalo pre tohto klienta dôležitosť využitia tohto druhu promo.
Čo sa stane, keď si nevyzdvihnete vašu objednávku?
Náš aj váš rast
Rast umožňuje prekonať novovytvorené prekážky, a preto je pre nás dôležitý.
Aktívne usilovanie o zlepšenie je kľúčom k všetkým úspechom.
Našou prioritou je Váš rast a Vaše zisky, a vďaka hľadaniu ciest, ako na to, a získavaniu nových skúseností, je rast dopriaty aj nám. Tým pádom obe strany odchádzajú s profitom!
Väčšia popularita
To, čo fungovalo pred pár rokmi, dnes už neplatí.
Musíme brať do úvahy, že doba fotiek na Instagrame je už preč. Teraz letia hlavne videá, a to nám ako podniku hrá priamo do karát.
Výsledok?
Hlavným číslom je však predaj. Vďaka našej práci sa podarilo transformovať bežný podnik na obľúbený profil s viac než 2,6 miliónmi pozretiami na Instagrame a TikToku. Tým sme vytvorili silnú zákaznícku komunitu, ktorá sa rada vracia do týchto pizzerií.
Najdôležitejším ukazovateľom úspechu je však nárast predajov, ktoré vďaka veľkému množstvu nových zákazníkov viditeľne vzrástli.