Cheapchains

Nárast zisku o 42% vôbec nie je zlý!

Zlá online vizitka nie je pri skvelých produktoch na e-shope úplne ideálna!

 

Chceli sme sa teda zamerať na virálny obsah na sociálnych sieťach a komunikáciu so sledovateľmi.

 

Čo sme vymysleli?

Oslovených nových účtov!
+ 0

Predaj šperkov na najžltejšiom e-shope!

Cheapchains sa špecializuje, ako už názov napovedá, prevažne na predaj šperkov za výhodné ceny.

V ponuke majú tiež kozmetiku, hodinky, okuliare a iné doplnky.

 

Fungujú výhradne na báze e-shopu a zameriavajú sa na mužov aj ženy všetkých vekových kategórií.

Úvod našej spolupráce

Cieľ jasne daný!

Cheapchains potrebovali vniesť nový nádych do svojich sociálnych sietí a vnuknúť novú myšlienku do obsahu, ktorý sa dostáva medzi ľudí. Konkrétne to bola autenticita, ktorá dokáže vybudovať vzťah a dôveru medzi predajcom a zákazníkom.

 

Pretože si Cheapchains zakladá na spokojnosti zákazníkov, museli sme tomu prispôsobiť aj naše počínanie na sociálnych sieťach.

 

To znamená zvoliť takú stratégiu, ktorá bude maximálne efektívna a účinná na nových potenciálnych zákazníkov, a zároveň zapôsobí aj na tých stálych.

Ako sme postupovali?

Rozhodli sme sa pre stratégiu tvorby krátkych a predajných videí, ktorá úspešne zacielila hlavne na generáciu Z, čo prakticky ihneď navýšilo návštevnosť e-shopu a teda aj predaje.

 

Dabovaný videoobsah, ktorý bol postavený na ukazovaní produktov, sme postovali zároveň na Instagram a TikTok, pretože to sú platformy, na ktorých sa oslovenie uskutočňuje najefektívnejšie.

 

Za veľmi krátky čas sme dokázali dosiahnuť obsah, ktorý sme potrebovali. Teraz už nič nebránilo plne využiť našu silu.

Transformácia videa

Väčšia popularita

To, čo fungovalo pred pár rokmi, dnes už neplatí

Museli sme sa zamerať na tvorbu obsahu, ktorý je relevantný pre dnešnú dobu na sociálnych sieťach. Začali sme teda tvoriť obsah, ktorý bude publikum baviť a zároveň presmerovávať na samotný e-shop CheapChains!

Výsledok?

Vďaka obsahu, ktorý nám trochu bližšie dokázal určiť cieľovú skupinu, sme zvýšili predaj o 40 %.

Hlavný podiel na tom má moderný nádych, ktorý sme pridali do staromódnych sociálnych sietí. Nielen to, ale aj vybudovanie komunity, ktorá je pevná, aktívna a rada sa na e-shop vracia s cieľom nakúpiť.

Skrz sociálne siete sme tiež dokázali osloviť viac ako 4 milióny nových účtov.

Dokážeme nájsť spoločnú cestu?​