Opätovné naplnenie klubu v Budějkách počas 3 mesiacov!
Postcovidové obdobie dalo zabrať takmer všetkým podnikateľským sektorom. Klub K2 nebol výnimkou, ľudia si odvykli chodiť do klubov a za zábavou…
Čo sme vymysleli?
Organický dosah profilu za mesiac!
+0
Prvý mesiac
Začiatok spolupráce
Začiatok spolupráce
Základom je kvalitný drink, skvelý zvuk a maximálny zážitok z akcie
Klub K2 je najväčší českobudějovický klub s tradíciou siahajúcou až do roku 1997.
Po prevzatí sociálnych sietí sme mali jasný cieľ. Obnoviť a naplniť klub, ktorý sa zotavoval z pandémie. Primárnou cieľovou skupinou sú hlavne študenti z celého českobudějovického kraja.
Úvodný setup a začatie práce na profiloch
Na začiatku spolupráce sme si jasne určili ciele, ktoré chceme dosiahnuť a akým smerom by mala naša spolupráca smerovať.
Základným cieľom (od ktorého sa odvíjali aj tie ďalšie) bolo zvýšenie návštevnosti klubu a dosahov profilu, ktoré vďaka naším aktivitám vzrástli o 41% hneď v úvode spolupráce.
Vďaka tomu aj návštevnosť profilu vzrástla o astronomických 321 %, čo sa samozrjeme hneď odzrkadlilo aj na číslach návštevnosti klubu.
Ako vyzerala naša TAKTIKA?
Začiatok publikácie
Účet sme obohatili o kvalitne, produkčne spracovaný videoobsah, ktorého frekvenciu sme postupom času začali zvyšovať. Veľkú pozornosť sme tiež venovali zjednoteniua budovaniubrandingu profilu a komunikácie klubu s komunitou.
Oznámenia akcií, aftermovies a kolaborácie s interpretmi priniesli patričnú pozitívnu odozvu medzi sledovateľmi. Oveľa väčším úspechom však bolo to, že sme dosahy dokázali organicky udržať na 38 % priamo v Českých Budějoviciach – pre nás je zásah medzi českobudějovickými študentmi ten najdôležitejší, pretože tvoria gro komunity K2.
Analýza
Cieľové skupiny a konkurencia, určenie ideálneho klienta - followera - návštevníka klubu.
Plánovanie
Detailné rozvrhnutie celého mesiaca na základe užívateľskej aktivity a kedy sme schopní ich zasiahnuť v najväčšom množstve.
Interakcia
S publikom cez stories, príspevky a súkromé správy na dennej báze.
Organický dosah profilov
0%+
Nových sledujúcich
0+
Návštevnosť profilu
0%+
Sledujících přímo z ČB
0%
Druhý mesiac
Zvýšená produkcia reels
Vetšia popularita
Začiatok spolupráce - - - - - Zvýšenáprodukciareels produkce reels
PRODUKCIA - Zameranie na miestnych študentov
Celkový dosah nášho profilu v tomto období presiahol hranicu 200 tisíc užívateľov. Zo všetkých oslovených profilov sme dokázali vyloženie organicky udržať až 61% na hranici študentských rokov, tzn. 18-24 rokov.
Bouchaná Tequila a K2 idú spolu ruka v ruke už roky…
Cieľom bolo prerobiť niekoľko rokov staré video, ktoré K2 natočilo na YouTube a vtedy perfektne fungovalo.
Doba sa však veľmi zmenila a toto video by teraz vôbec nefungovalo. Bolo teda potrebné vziať celý koncept videa a prispôsobiť ho tak, aby fungovalo na sociálnych sieťach a v reklame, tým pádom pritiahlo pozornosť našej cieľovej skupiny.
Analyzovali sme podobné videá a zostavili podľa najnovších trendov scenár pre to naše. Dohodli sme dátum natáčania, nabalili techniku a reklama už je na svete!
Transformáciavidea
Nových oslovených účtov
0%
Sledujúcich na Instagrame
0
Organický dosah profilu
0k+
Sledujúcich vo veku 18-30
0%
Rozvoj klubu
Rozvoj klubu
Začiatok spolupráce - - - - - - Zvýšená produkcia reels - - - - - - Rozvoj klubu
Premena našich marketingových znalostí na vyššie čísla v návštevnosti a zisku klubu
Našou hlavnou prioritou je spokojnosť a úspechy partnera. Preto sa v našej stratégii naďalej špecializujeme na nápady pre rozvoj klubu a priame analýzy publika, ktoré môžu partnerovi pomôcť lepšie pochopiť návštevníkov. Príkladom toho môže byť aj prieskum prostredníctvom dotazníka priamo na Juhočeskej univerzite na získanie údajov o záujme študentov o konkrétne akcie a interpretov v K2.
Vetšia popularita
Vetšia popularita
Začiatok spolupráce - - - - - - Zvýšená produkcia reels - - - - - - Rozvoj klubu - - - - - - Vetšia popularita
To, čo fungovalo pred pár rokmi, dnes už neplatí.
Musíme brať do úvahy, že doba fotiek na Instagrame je už preč. Teraz letia hlavne videá, a to nám ako klubu hrá priamo do karát. Spojenie vtipného obsahu medzi mladými ľuďmi priamo v uliciach Českých Budějovíc je ideálna kombinácia pre organický BOOM.
Výsledok?
Organický nárast o viac než 750 followerov na Instagrame behom 20 dní a hlavne viditeľne vyšší záujem ľudí o Klub K2.