Klub K2

Opätovné naplnenie klubu v Budějkách počas
3 mesiacov!

Postcovidové obdobie dalo zabrať takmer všetkým podnikateľským sektorom. Klub K2 nebol výnimkou, ľudia si odvykli chodiť do klubov a za zábavou…

 

Čo sme vymysleli?

Organický dosah profilu za mesiac!
+ 0
Prvý mesiac
Začiatok spolupráce
Začiatok spolupráce

Základom je kvalitný drink, skvelý zvuk a maximálny zážitok z akcie

Klub K2 je najväčší českobudějovický klub s tradíciou siahajúcou až do roku 1997.

 

Po prevzatí sociálnych sietí sme mali jasný cieľ. Obnoviť a naplniť klub, ktorý sa zotavoval z pandémie. Primárnou cieľovou skupinou sú hlavne študenti z celého českobudějovického kraja.

Úvodný setup a začatie práce na profiloch

Na začiatku spolupráce sme si jasne určili ciele, ktoré chceme dosiahnuť a akým smerom by mala naša spolupráca smerovať.

Základným cieľom (od ktorého sa odvíjali aj tie ďalšie) bolo zvýšenie návštevnosti klubu a dosahov profilu, ktoré vďaka naším aktivitám vzrástli o 41% hneď v úvode spolupráce.

 

Vďaka tomu aj návštevnosť profilu vzrástla o astronomických 321 %, čo sa samozrjeme hneď odzrkadlilo aj na číslach návštevnosti klubu.

Ako vyzerala naša TAKTIKA?

Začiatok publikácie

Účet sme obohatili o kvalitne, produkčne spracovaný videoobsah, ktorého frekvenciu sme postupom času začali zvyšovať. Veľkú pozornosť sme tiež venovali zjednoteniu a budovaniu brandingu profilu a komunikácie klubu s komunitou.

 

Oznámenia akcií, aftermovies a kolaborácie s interpretmi priniesli patričnú pozitívnu odozvu medzi sledovateľmi. Oveľa väčším úspechom však bolo to, že sme dosahy dokázali organicky udržať na 38 % priamo v Českých Budějoviciach –  pre nás je zásah medzi českobudějovickými študentmi ten najdôležitejší, pretože tvoria gro komunity K2.

 

Analýza

Cieľové skupiny a konkurencia, určenie ideálneho klienta - followera - návštevníka klubu.

Plánovanie

Detailné rozvrhnutie celého mesiaca na základe užívateľskej aktivity a kedy sme schopní ich zasiahnuť v najväčšom množstve.

Interakcia

S publikom cez stories, príspevky a súkromé správy na dennej báze.

Organický dosah profilov
0 %+
Nových sledujúcich
0 +
Návštevnosť profilu
0 %+
Sledujících přímo z ČB
0 %
Druhý mesiac
Zvýšená produkcia reels

Vetšia popularita

Začiatok spolupráce - - - - - Zvýšená produkcia reels produkce reels

PRODUKCIA - Zameranie na miestnych študentov

Celkový dosah nášho profilu v tomto období presiahol hranicu 200 tisíc užívateľov. Zo všetkých oslovených profilov sme dokázali vyloženie organicky udržať až 61% na hranici študentských rokov, tzn. 18-24 rokov.

Bouchaná Tequila a K2 idú spolu ruka v ruke už roky…

Cieľom bolo prerobiť niekoľko rokov staré video, ktoré K2 natočilo na YouTube a vtedy perfektne fungovalo.

 

Doba sa však veľmi zmenila a toto video by teraz vôbec nefungovalo. Bolo teda potrebné vziať celý koncept videa a prispôsobiť ho tak, aby fungovalo na sociálnych sieťach a v reklame, tým pádom pritiahlo pozornosť našej cieľovej skupiny.

 

Analyzovali sme podobné videá a zostavili podľa najnovších trendov scenár pre to naše. Dohodli sme dátum natáčania, nabalili techniku a reklama už je na svete!

Transformácia videa

Nových oslovených účtov
0 %
Sledujúcich na Instagrame
0
Organický dosah profilu
0 k+
Sledujúcich vo veku 18-30
0 %
Rozvoj klubu
Rozvoj klubu
Začiatok spolupráce - - - - - - Zvýšená produkcia reels - - - - - - Rozvoj klubu

Premena našich marketingových znalostí na vyššie čísla v návštevnosti a zisku klubu

Našou hlavnou prioritou je spokojnosť a úspechy partnera. Preto sa v našej stratégii naďalej špecializujeme na nápady pre rozvoj klubu a priame analýzy publika, ktoré môžu partnerovi pomôcť lepšie pochopiť návštevníkov. Príkladom toho môže byť aj prieskum prostredníctvom dotazníka priamo na Juhočeskej univerzite na získanie údajov o záujme študentov o konkrétne akcie a interpretov v K2.

Vetšia popularita
Vetšia popularita
Začiatok spolupráce - - - - - - Zvýšená produkcia reels - - - - - - Rozvoj klubu - - - - - - Vetšia popularita

To, čo fungovalo pred pár rokmi, dnes už neplatí.

Musíme brať do úvahy, že doba fotiek na Instagrame je už preč. Teraz letia hlavne videá, a to nám ako klubu hrá priamo do karát. Spojenie vtipného obsahu medzi mladými ľuďmi priamo v uliciach Českých Budějovíc je ideálna kombinácia pre organický BOOM.

Výsledok?

Organický nárast o viac než 750 followerov na Instagrame behom 20 dní a hlavne viditeľne vyšší záujem ľudí o Klub K2.

Dokážeme najít společnou cestu?

Dokážeme nájsť spoločnú cestu?​

Záver

V tomto prípade naozaj môžeme použiť vetu: „Čísla hovoria za všetko.“ Klubu sme pomohli vzchopiť sa z postcovidového obdobia!

Feedback

Klub K2 sa pre nás stal skvelým partnerom, s ktorým pokračujeme v dlhodobej spolupráci, z čoho sa dá potvrdiť jeho spokojnosť.

Vízia

Spoločne plánujeme ďalšie rozšírenie tohto klubu v rámci online vizitky a organizovania akcií, ktoré opäť zvýšia povedomie a zisk!

Spolupráca

S partnerom máme vybudovaný skvelý vzťah, čo sa týka spolupráce. Zakladáme si naďalej hlavne na komunikácii!

Presvedčte sa, či aj vám dokážeme priniesť takéto výsledky.