MISTŘI ŘeMESEL

Tak výkonná reklama, že to kapacity firmy skoro nezvládli!

V takto konkurenčnom prostredí, ako je stavebníctvo sa každý nový spôsob získavania zákazníkov veľmi cení.

 

Pán Novák presne vedel, čo chce, no toto naozaj nečakal!

leadov za mesiac
+

Majstrovstvo v remesle budované desiatky rokov

Pavel Novák je majiteľom juhočeskej firmy, ktorá už takmer 30 rokov poskytuje kvalitné služby v oblasti dodávky a montáže strešných okien a roliet.

 

Pod jeho vedením si firma vybudovala silnú reputáciu vďaka odborným znalostiam a precíznej práci. Od roku 1995 sa špecializuje na strešné okná a vonkajšie aj fasádne rolety, čo dokazuje jeho hlbokú znalosť tejto problematiky a dlhoročné skúsenosti.

Úvod našej spolupráce

Nájdenie skutočného problému

Pavel Novák sa na nás obrátil so zaujímavou požiadavkou. Problémom nebol nedostatok zakázok, ale cena. Pán Novák mal prianie pýtať si za svoje kvalitné služby viac peňazí. Čo dáva zmysel, to by chcel každý, ale ako to dosiahnuť?

Po dôkladnej analýze sme zistili, že sa pánovi Novákovi v pomere času a práce k peniazom viac oplatí montovať doplnky na okná než samotné okná. Nasledovalo letné obdobie, takže sme to využili.

Analýza

V tomto prípade bolo veľmi dôležité pochopenie nichu a prímárne cieľovej skupiny, ktorá je veľmi špecifická.

Plánovanie

Sústredili sme sa na maximálnu časovú efektivitu a tomu predchádzalo detailné rozplánoavnie všetkých krokov.

Komunikácia

Gro celého úspechu je komunikácia pána Nováka a celého jeho tímu s naším tímom, kedy výmena dôležitých informácií prebieha takmer okamžite.

AKO SME POSTUPOVALI?

Našli sme problémy, ktoré pán Novák dokáže svojou službou presne vyriešiť, a pridali sme emócie. Častokrát ľudia totiž nakupujú práve na základe emócií a vieme, že najsilnejšou emóciou je bolesť. Keď dokážeme v zákazníkovi vyvolať bolesť, ktorú mu následne vieme vyriešiť, máme vyhraté!

 

Áno, pravdepodobne už tušíte, že človek, ktorý sa celý deň potí vo svojej izbe, pretože nemá vonkajšie rolety, a večer ho ešte otravujú komáre, je naším cieľom.

 

Keď na takého človeka vyskočí naša reklama práve v momente, keď ho otravuje komár alebo je doma neznesiteľné teplo, okamžite si uvedomí, že naše vonkajšie rolety sú riešením. V tej chvíli mu ukážeme, aké jednoduché a efektívne je získať doma pokoj a pohodlie.

 

9e1cc15f-c530-400a-9b3e-aa905d1b653b
Ako to celé dosiahnuť?

ĽUdia milujú veci zadarmo

Zostavili sme reklamné texty, ktoré presne cielia na nášho cieľového zákazníka. Zabezpečili sa priestory, dohodlo sa natáčanie s pánom Novákom a medzitým, čo sme natáčali reklamy, už bola v procese aj výstavba prehľadnej a predajnej landing page, ktorá presne nadväzuje a dopĺňa naše reklamy. 

 

Keďže služby pána Nováka sú drahšie a jedným z cieľov je udržať cenu, ideálne ju ešte zvýšiť, funnel nám v tom skvele pomôže. Nemôžeme od zákazníka očakávať, že nakúpi hneď po 30-sekundovej reklame takto nákladnú službu. V reklame mu ponúkneme len bezplatný preklik. Jediné, čo musí urobiť, je kliknúť ak chce zistiť viac.

Následne na predajnej stránke si snažíme vybuduvať, čo najsilnejší vzťah medzi zákazníkom a Pavlom Novákom, ukážeme mu predovšetkým jeho prácu, recenzie a presvedčíme ho, že chce spolupracovať jedine s ním.

 

Aby sme ponuku urobili ešte neodolateľnejšou, vymysleli sme akciu na roletu zadarmo. Celý princíp spočíva v tom, že ak vyplní dopytový formulár, Pavel Novák vždy na konci mesiaca vyžrebuje jedného, komu dá doplnok k montáži úplne zadarmo. Tým si vyčleníme ľudí, ktorí majú minimálne problém, ktorý my dokážeme vyriešiť. 

Výsledok?

Reklamy sú natočené, funnel postavený, už len to všetko spustiť. Vďaka, ako sa ukázalo vhodne zvolenému zameraniu reklám na záujmy a lokalitu sme oslovili tých najrelevantnejších zákazníkov. Keďže sa musia preklikať celým funnelom, vyplniť nezáväzný dotazník, tak sme vyčlenili len skutočných záujemcov. Efektiva priamo úmerne záležala aj od počasia, keďže najlepší performence mala počas tých najteplejších letných dní.

 

A výsledky?

Záver

Ako sa ukázalo, pán Novák mal pravdu – nestačí sa vždy spoliehať len na zákazky na doporučenie. Po dlhšej dobe firma zažila výrazný nárast objednávok, čo takmer prekročilo kapacitné možnosti, a preto muselo dôjsť k rýchlemu rozšíreniu tímu.

 

Nie vždy sa stačí spoliehať na istotu. Treba mať odvahu robiť kroky do neznáma a držať krok s modernou dobou, pretože nikdy neviete, ktorý z týchto krokov môže váš biznis obrátiť hore nohami. A toto nie sú len naše slová, ale slová partnera, ktorého najväčším problémom už nie sú zákazky, ale kapacitné možnosti vo firme.

 

Spolupráce s Honzou Richtrem a jeho kolegy, je prostě fajn. Z jejich přístupu je cítit, že chtějí dělat svoji práci dobře. A jelikož mají zkušenosti se zpracováním a střihem videa, dostala moje kampaň na fejsbůku šmrnc, díky kterému přišlo násobně více poptávek, než jsem čekal. Dokonce nás teď díky tomu čeká rozšíření teamu😉

Pavel Novák

Majiteľ firmy Mistři Řemesel

Presvedčte sa, či aj vám dokážeme priniesť takéto výsledky.