PRÍPADOVÉ ŠTÚDIE

Jedná sa o VÝSLEDKY, ktoré sme spoločne
S NAŠIMI partnermi dosiahli!

Viac ako 2,3 milióna ľudí sa baví s nami v kuchyni. Sieť pizzerií Borsalino si zakladá na výnimočnosti produktov a odlíšení sa od konkurencie.

V takto konkurenčnom prostredí, ako je stavebníctvo sa každý nový spôsob získavania zákazníkov veľmi cení.

Pán Novák presne vedel, čo chce, no toto naozaj nečakal!

Nárast zisku o 42% nie je vôbec zlý!

Cheapchains sa špecializuje, ako už názov napovedá, prevažne na predaj šperkov za výhodné ceny .

Je najväčší českobudejovický klub s tradíciou dosahujúcou až do roku 1997.

Po prevzatí sociálnych sietí sme mali jasnú úlohu. Obnoviť klub z útlmu, ktorý bol spôsobený pandémiou .

500 000€ len vďaka reklame za posledný kvartál!

Sila reklamy je nepopierateľná a touto spoluprácou prekonávame limity reklamy aj partnera.